Bij Horecadesk zijn we betrokken bij jouw bedrijf. We willen dat jij kunt ondernemen zonder zorg over preventie, verzekering en schadeafhandeling. Daarom zorgen we er persoonlijk voor dat al die dingen gewoon goed geregeld zijn. We zijn ons bewust van die verantwoordelijkheid.

Met ons team van professionals staan we 24/7 voor je klaar en met onze unieke dienstverlening kun jij er zeker van zijn dat je belangen optimaal worden behartigd. Zo dragen wij allemaal ons steentje bij om het beste kantoor van Nederland te zijn en te blijven.

Het team

Stephan Hirdes

Stephan Hirdes

Na tien jaar in de verzekeringsbranche werd ik in 2013 gevraagd te gaan samenwerken met een inkooporganisatie in de horeca. Dat was de beste beslissing in mijn leven, want werken met mensen in de hospitality geeft energie. Mijn gesprekken met de horecaondernemers gaan vooral over risicobeheersing. Ik merk dat de ondernemer zoekt naar expertise en oplossingen op preventie- of verzekeringsgebied. Een combinatie van beide is natuurlijk helemaal mooi en daarom ben ik blij dat we met Horecadesk al die diensten aanbieden. Als horecaconsultant kom je me vooral tegen in het zuiden, maar als Richard in Maastricht moet zijn, dan rijd ik met plezier naar Den Helder.

Bart-Jan Kroes

Bart-Jan Kroes

“Het moet gewoon goed geregeld zijn”. Zo denken wij in Zeeland. Na acht jaar bij een verzekeraar gewerkt te hebben, was ik dan ook op zoek naar een nieuwe uitdaging. Verzekerd & Wel (voorheen H&G) kwam al snel op mijn pad en de klik was er direct. Sinds 2008 ben ik dan ook werkzaam bij Verzekerd & Wel en bij Horecadesk. De kans is groot dat je mij aan de telefoon krijgt als je belt met Horecadesk. Ik ben aanspreekbaar voor alles wat te maken heeft met schadeverzekeringen, zowel particulier als zakelijk, of het nu een wijziging of een schade betreft. En ik regel het goed.

Tim Delhez

Tim Delhez

Woonachtig in West-Brabant, en geboren in 1988, hét jaar waarin we het EK voetbal op ons naam schreven. Binnen Verzekerd en Wel richt ik mij met name op het Verzuim en Inkomen vlak; dus wil je advies omtrent een verzuimverzekering voor jouw personeel, een Arbo-aansluiting en verzuimopvolging, een persoonlijke AOV, en/of eenieder ander gerelateerd onderwerp neem dan zeker een keer contact op! Wil je informatie en/of advies op basis van Brandverzekeringen voor jouw onderneming dan staat 1 van mijn andere collega's voor jou klaar. Zoals hockeytrainer P. van As ooit zei: ‘’Ik neem niet alleen de beste speler, maar het beste team mee!’’

Robert Mattheussens

Robert Mattheussens

Na een groot aantal jaren als hypotheek/verzekeringsadviseur te hebben gewerkt heb ik in 2023 de overstap gemaakt naar Horecadesk. Je vindt me voornamelijk op pad als preventiedeskundige. Het voorkomen van schade is hierbij de belangrijkste doelstelling. Wat betekent dit in de praktijk? Samen met de klant een ronde door het gebouw lopen en kijken of alles nog in orde is vanuit het oogpunt van de verzekeraar. Denk hierbij o.a. aan: is de NEN/ scopekeuring keuring uitgevoerd? Zijn de brandblussers gekeurd? Maar bijvoorbeeld ook aan waar wordt het afval opgeslagen en is dit brandveilig? Door deze service proberen we u als klant te ontzorgen en brand te voorkomen!

Lesley Buijs

Lesley Buijs

Mijn naam is Lesley Buijs, 33 jaar en woonachtig in het mooie Zierikzee. Ik werk 3 jaar bij Verzekerd en Wel als Accountmanager Binnendienst zakelijk. Hiervoor was ik werkzaam bij een verzekeraar als schade-behandelaar. Ik ben met veel plezier werkzaam bij Verzekerd en Wel omdat ik hier mijn kwaliteiten kan laten zien en echt wat kan betekenen voor mijn klanten. Klanten bellen en hiermee ook een band opbouwen is het mooiste wat er is in ons vak. Mijn mening is dat dit het zakelijke aspect bevorderd. Dagelijks bel ik verschillende klanten om te checken of de polis en verzekerde bedragen nog up-to-date zijn en of er nog zaken gereld moeten worden op schadepreventie gebied. De klant ontzorgen is ons doel. Zo kan de klant zich vooral bezig houden met ondernemen en dat kan immers beter als hij weet dat zijn onderneming beschermd is. Als er administratieve problemen zijn los ik die op! En als er vragen zijn die ik niet kan beantwoorden dan zorg ik dat je met de juiste persoon binnen ons bedrijf in contact komt.

Onze kernwaarden

Onze kernwaarden

Betrouwbaar

Transparant

Afspraken nakomen

Branchefocus