HorecaDesk, gevestigd in Goes, is verantwoordelijk voor de verzameling en verwerking van de persoonsgegevens die zijn vermeld in deze privacyverklaring.
Deze gegevens worden (automatisch) verzameld als u de website bezoekt:
Deze gegevens verstrekt u als u de diensten van HorecaDesk gebruikt. We hebben deze gegevens nodig om voor (of namens) u te kunnen werken. Welke van de onderstaande gegevens u verstrekt is afhankelijk van de dienst die u bij ons afneemt.
Waar toegestaan, kan HorecaDesk persoonsgegevens verzamelen via derden.
HorecaDesk verwerkt persoonsgegevens voor de volgende doelen:
De wettelijke grondslagen daarvoor zijn:
Uw persoonsgegevens worden verwerkt door de programma’s waarmee wij werken. Soms gaat een deel van die verwerking zonder onze tussenkomst. Als dat zo is, dan controleren wij dit altijd. We gebruiken de volgende computerprogramma’s of -systemen voor de verwerking van gegevens:
HorecaDesk deelt gegevens alleen met derden als dat nodig is voor onze dienstverlening of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Wij delen uw gegevens in ieder geval met:
Met alle bedrijven die gegevens verwerken in onze opdracht, hebben wij een samenwerkingsverwerkersovereenkomst gesloten. Zo zorgen we voor hetzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid bij iedereen die met uw persoonsgegevens werkt.
Alle persoonlijke informatie die u ons verstrekt, blijft veilig en vertrouwelijk. Alle medewerkers van HorecaDesk hebben daarvoor een geheimhoudingsverklaring ondertekend.
We volgen de industriestandaarden om de aan ons verstrekte informatie te beschermen. We slaan al uw informatie veilig op, zowel tijdens verzending en nadat we gegevens hebben ontvangen. Dit beschermt uw gegevens tegen verlies, misbruik en ongeoorloofde toegang, openbaarmaking, wijziging of vernietiging. We kunnen echter niet garanderen dat we elk risico van misbruik van uw persoonlijke gegevens door anderen met kwade opzet kunnen uitsluiten.
HorecaDesk bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor het doel waarvoor deze zijn verzameld. Als we de gegevens niet meer nodig hebben, of als de wettelijke bewaartermijn voorbij is, dan verwijderen we de gegevens uit de systemen.
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, aan te passen of te verwijderen. U heeft ook het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u ons kunt vragen om de gegevens die wij van u hebben naar u of een andere organisatie te sturen. Tot slot heeft u recht om uw toestemming voor de gegevensverwerking (tijdelijk) in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens.
HorecaDesk kan dit privacybeleid bijwerken door een nieuwe versie op deze website te plaatsen, voor de meest recente versie van ons beleid bezoekt u onze website.
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone.
HorecaDesk gebruikt uitsluitend functionele cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. De cookies zijn nodig voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en dat wij onze website kunnen optimaliseren. Deze cookies worden tot maximaal twee jaar na uw websitebezoek bewaard.
Via de instellingen van de browser kunnen cookies worden verwijderd en uitgezet. Raadpleeg de helpfunctie van de browser voor meer informatie en instructie.